SPORTLOV!!!!

Jaaa! Nu är det ÄNTLIGEN sportlov! Sovmorgon VARJE dag!
Nice :)
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har lust att fara och bowla nån dag,
men jag vet inte om nån vill följa med.
(ring mig om ni vill) Hehe :P

Här kommer en bra låt :)
http://www.youtube.com/watch?v=pOf3kYtwASo

Fast det kanske inte alla tycker, för hon har ganska speciell röst i den här låten,
men inte i hennes andra låtar :P

Några vackra bilder:





Som ni kanske förstår, så längtar jag efter Spanien skit mycket :)

♫♥♥♥♥♥♥♥♫♥♥♥♥♥♥♥♥♫♥♥♥♥♥♥♥♥♫♥♥♥♥♥♥♥♫

KRAAM OCH TREVLIGT SPORTLOV!


Kommentarer
Postat av: wilma wacker

Jag kan järna följa dig och bowla nån dag tillexempel på lördag eller möjligtvis på fredag:-) vi syns:-) tjo

2011-03-11 @ 07:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0