Frisyr! :D

Heej! :cool:
Jag har tänkt klippa mitt hår lite annorlunda, och då har jag hittat några bilder som passar ganska bra in på hur jag har tänkt klippa det :)
Såhär har jag tänkt:





Typ... "Emo frisyr" alltså ;)

Killen på bilden (Chris Ingle, från Eatmewhileimhot och Never Shout Never banden) e skitsnygg :love:

En av "Never Shout Never" låtarna:
Den är skit härlig! Lyssna så får ni höra så bra den är!






Jag älskar då låten! :love:

Men, nu ska jag då SNART gå och lägga mig. Ska se TV ett tag först men e ganska trött :tired:

Men vad tycker ni om frisyrerna? :thumbup: elr :thumbdown: ??


♥GONATT!!!♥


Kommentarer
Postat av: Iris, farmor

Svårt det där med frisyr,Ditt hår är ju så fint, så jag hoppas att det inte klipps för kort, men ibland vill man ju ändra på nåt, eller hur, kram

2011-06-02 @ 10:14:09
Postat av: Linda/Candygirl

Låten hade jag aldrig hört men den var verkligen jättebra. Måste genast googla på bandet.



Frisyren då? Cool!!!! Du är ju så otroligt söt i frissan du har nu - i den nya skulle du istället bli en tuffare tjej, och jag antar att det är precis det du är ute efter.

2011-06-12 @ 21:22:22
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Tina

Röstar på den svarta.

2011-06-15 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0