YOUTUBE!

Heej! Jag har fixat min sida på youtube nu, jag har gjort 2 teman till den så jag ändrar ibland.
Jag har lagt in en video på mig där, resten är mina favoriter.
Om ni vill se den kan ni kolla här:

http://www.youtube.com/user/lillasyrranedith?feature=mhum

Där är den :) Vad tycker ni? Jag är väldigt nöjd!

Nu börjar det äntligen märkas att det börjar bli vår!
☼Imorse var det 8+, grader!! HÄRLIGT!☼

Kolla in de här snygga tröjorna! JAG VILL HA!!!








JAG GÖR NÄSTAN VAD SOM HÄLST FÖR ATT FÅ TAG PÅ DOM DÄR!!!

Här kommer några andra, fast dom vill jag inte ha lika mycket som dom som jag visade nyss :)



♥KRAAAM EDITH♥

P.S. Ni får gärna KÖPA / hitta Allstar Weekend tröjorna åt mig!!!
Och de andra också kanske. Dom är väl ganska snygga de med ;)
PLEASE, PLEASE, PLEEEAAASSSEEE!! Jag blir överlycklig då!!

♥KRAAAM♥


Kommentarer
Postat av: Edith

Allstar Weekend tröjorna är ALLA de tröjorna som visade först! :)

2011-03-10 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0