Dagens bloggning :P

♥Heej♥
På våran rörelserast (på skolan) idag hade jag valt "madrass",
och när vi åkte så stannade man av lite olika anledningar, hehe!
Som t.ex: jag och Katja åkte "tåg" och när vi var i slutet av backen
så for vi av madrassen och gjorde ett "litet" och ganska djupt märke i snön mitt på banan :P
Och det är ju hopp på en del ställen så man visste faktiskt inte vars man skulle hamna
när madrassen stannade :P
Men som tur var så bröt vi inget, hehe! Och vi var ju inte de enda som flög hit och dit.

På musiken så ska vi jobba i grupper och välja en låt som vi ska ändra texten i.
Jag jobbar med Maja och hon var sjuk idag, den dag som vi har musik :P, så jag satt där själv
utan att veta vad jag skulle skriva ;)
Så jag satte mig framför datorn på skolan och lyssnade på låten vi hade valt,
och försökte komma på en text till den.
Såklart fick jag HJÄRNSLÄPP!! (Som vanligt)
Så Maja, nästa gång MÅSTE du vara frisk! :P Annars blir det väldigt tjorvigt ;)

Ja, det var allt jag hade att skriva.
Här kommer två vackra bilder:




Den med palmen får mig att längta skit mycket efter Spanien :)
Från och med nu så ska jag FÖRSÖKA komma ihåg att lägga ut en minst en bild
som jag tycker är vacker!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, längtar efter Spanien också..

2011-01-18 @ 19:00:07
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0