Heej!

Heej!

Kolla in den här videon med mina idoler Allstar Weekend :


 

Dom gör en massa roliga videos som dom lägger ut på youtube
och det här är en av dom...

Iallafall, idag hade vi lucia.
Det gick faktiskt bra!

Fast vi gjorde kanske lite fel någon gång,
i början sjöng endel sanktaaa lucia,
i hög ton och andra i låg ton, lät lite konstigt men vi fortsatte
och detsamma hände när vi sjöng: tänkeeer på julen, hehe!

En av mina kompisar var lucia och vi andra tjejer var tärnor
och killarna var ju såklart stjärn-gossar.
På våran skola är det 6an och 6års som är med i lucia varje år.
Förra året var min kompis Sandra, lucia.

Här är en bild på mig, Wilma och Josef, när vi går i lucia tåget:



Och här är en till bild från lucian:




Kommentarer
Postat av: Cissi

Himla fin var du och vad kul att det gick bra! =)



Kraaaaam!

2010-12-14 @ 08:25:41
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0