Låt☺

Heej! Jag tänkte visa en skit bra låt med (såklart) Allstar Weekend :)
Här kommer den:



Visst äger den!!!?
Jag älskar den♥ :)

Men...imorgon ska skolan till vallsberget och jag läntar verkligen INTE! Jag gillar verkligen inte att vara där...jag har aldrig nånting att göra, plus att när man ska åka madrass eller skidor eller vad som helst, så måste man ha hjälm! GALET!! Så jag måste ha en hockey hjälm på mig varje gång jag ska åka... -.-'
Jag ser jätte konstig ut, och det brukar aldrig vara nån mer skola som har det.
Resten av veckan blir väl som vanligt.
Ikväll ska jag se "The Mentalist" och Ghost Whisperer" (jag vet it hur det stavas).


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nä, tänk så kul du kommer få!! Åk och ha skoj så blir det bra! =) =)



Kraaaaaaam!

2011-03-15 @ 21:09:12
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0