Skolan...=/

Idag hade vi ute gympa på skolan...
Det var så varmt att jag trodde nästan att jag skulle svimma,
men jag klarade mig =P
och imorgon ska vi ha rörelserast...
Snacka om jobbigt !!
Onsdag har vi gympa igen =(
Torsdag har vi-som vanligt-språk !
Det är faktiskt ganska kul men jag vill ju hälst kliva på där kompisarna kliver på...
Kanske gör det även om jag måste kliva upp tidigare =P
Fredag har vi slöjd i Bergsviken ! Det är jätte kul !! =D
Jaja, det var allt jag ville säga.
Nu ska jag tvätta håret & sen ska jag gå upp & fortsätta se Harry Potter 1.



KRAM EDITH 


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, gympan var ju inte den roligaste precis, och gympan på onsdag ska vi jogga, och på torsdag är det ju skoljoggen... :(

2010-09-07 @ 07:17:44
URL: http://sunmaja.blogspot.com
Postat av: Edith

Nneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-07 @ 21:02:30
Postat av: Edith

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!

2010-09-07 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0